niedziela, 9 grudnia 2012

Początek...

Witajcie, jestem Eve :)
Powiem Wam po krótce, jak powstał ten blog. A musicie wiedzieć, że jego założenie wcale nie było zamierzone. Od pewnego czasu skrzętnie czytałam i komentowałam bloga znajomego... A tu dziś - niespodzianka. Otrzymałam propozycję założenia bloga i pisania ff połączonego z jego blogiem. Z początku uznałam, że to szalony pomysł, szalony, jak on sam. Ale teraz... Jak widać, jestem tu.
Postaram się pisać chociaż krótkie notki co dzień, może dwa... Mam nadzieję, że nie braknie mi motywacji.
I proszę, jeśli już zdecydujecie się komentować... Chciałabym szczere opinie, rady, jak mogę poprawić mój styl pisania... Z góry dziękuję i życzę miłej lektury :)

Eve

P.S. Zapraszam do czytania Jego niesamowitego bloga:
http://petergripple.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie czytanie uznaję za rozpoczęte! :D Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm... : zamyślił się : chętnie poczytam :) i będę się starał obiektywnie komentować ;D

    OdpowiedzUsuń